OT Peroxid na povoleni?

RV vicek.radek na cpost.cz
Pátek Květen 24 08:15:39 CEST 2013

No je to slovickareni - koupit nepujde tak jako doposud - tedy seberu se
a cestou z prace si dojedu koupit flasku.

Jenze ono souvisi vsechno se vsim. Lidi (vetsina) nez aby se
registrovali se na to vyprdnou, tim padem poklesne prodej a dusledkem
bude to, ze se to nevyplati prodavat v maloobchodu. Takze ve finale
opravdu ten 33% peroxid proste nekoupite. Uz ted ho ma jen par lepsich
drogerii.

Radek Vicek