Datovy tarif M2M

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Čtvrtek Květen 23 23:32:58 CEST 2013

> To tedy muselo být někde v té konkrétní BTS. To jsi měl ovšem docela
> velkou smůlu, taková náhoda.

Nejspíš to tak bude, když jsem se hnul do města tak to šlo... asi jsem
byl na jiné BTS.
> Jo, jo, to je přesně ta samoobsluha T-Mobile, to je ten problém. Zatím
> ho nevyřešili, také jsem to dnes znovu zkoušel.

> Neházel flintu do žita, ono se to omezení teprve aktivuje. Já mám
> pocit, že to nějakou dobu trvalo, než se zpomalilo. Nebylo to
> okamžitě, ale teda zase 940 MB dat to teda nedalo.

Jojo, už se to zaseklo, stahnul jsem cvičně přes FTP 1,7GB a už to jde
jen 1,5kbit/s
A já měl takovou radost, že se to u té mé karty nějak pěkně polámalo a
takhle zbláznilo :-(
A web se stále přesměrovává na T-MOBILE samoobsluhu.
V tuto dobu je tam dokonce hláška:  Vážený zákazníku, omlouváme se ,
ale  systém  je v tuto chvíli přetížen.

Tak jsem zvědav, kdy to opraví..... teda ne samoobsluhu ale WEB přes
mobil.cz

JaKub