Datovy tarif M2M

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Čtvrtek Květen 23 21:55:26 CEST 2013

Takže story s nefunkční mobil.cz karty má úspěšný konec:

Dnes jsem byl opět v prodejně, vzal jsem si  telefon, v něm ona karta.
Ještě před prodejnou jsem telefon zapnul a vše fungovalo!!!!!!!!
Tak jsem se vrátil domů s tím, že už se to asi umoudřilo a odpoledne
koukám na telefon
a zase nic. Restartuju, vyndam, zandám SIM, zapnu ...nic.
Tak jsem se sebral a jdu do města před prodejnu že to tam zas zkusím a
už u náměstí koukám a zas to funguje.
Tak ještě z funkčního telefonu volám tu jejich infolinku. Pán mě
upozotnil, že mi strhnou 20 kč, pokud nebude reklamace oprávněná.
Vše jsem mu popsal a on že to předá na nějaké technické oddělení.
20 kč z kreditu zmizelo.

Teď večer najednou telefon zvoní a někdo volal, že už je vše v pořádku
že byl nějaký technický problém s registrací.
Když jsem se ptal co s tím  konkrétně bylo, tak nevěděl, prý technický
problém odstranili.

Pak přišla SMS, že mi vrací 20 kč.

Simku jsem vyndal z telefonu, dal do USB modemu HUAWEI E1750 a zkusil net.
Vše fungovalo OK, začal jem něco sosat z webu abych vyčerpal oněch 200MB.
Po nějaké době přišla SMS - upozornění, že je již vyčerpáno 80 procent.
( Ten modem HUAWEI E1750 umí při datovém režimu zpracovávat SMS přímo na PC)
No a za chvíli další SMS, že jsem dat. limit vyčerpal a že pokud chci
další, abych si dobil, jinak že to pojede pomalu....

Zkouším webové stránky, při jakémkoliv pokusu někam vlézt se to
přesměruje na:
http://10.144.134.134/web/datpre/profil?p_p_id=corevcc_WAR_vcc&p_p_lifecycle=0&p_p_state=normal&p_p_mode=view&p_p_col_id=column-1&p_p_col_count=1&_corevcc_WAR_vcc_moduleCode=dataLandingPage

No nic, zkouším pustit FTP  a zkopírovat z něj soubor.
Všechno jede naplno, žádné omezení rychlosti:
http://jaku.ic.cz/mobil_CZ/data.jpg - to o2 logo pochází z aplikace od
modemu  - puvodně brandovaný k o2  ale funguje i s mobil.cz
V tuto dobu už je staženo 940MB dat.

Upload jede okolo 2,8Mb/s což je 2x tolik, než jsem schopen uploadovat
z  mého domácího ADSL připojení :-)

Jinak funguje normálně i HTTPS také bez omezení. Jen www se vždy
přesměruje viz výše.

Tak počítám, že je nejpíš zase něco špatně, ale zatím to nechám být,
jestli to takhle zůstane, tak mi to vyhovuje :-)

Zkuste někdo schválně FTP, nebo HTTPS jak vám to pojede.....

JaKub