Farnell - zmena udaju o platebni karte

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Čtvrtek Květen 23 21:50:59 CEST 2013


No to bylo první co jsem zkusil. Paní mi vysvětlila, jak správně postupovat, 
ale když se ukázalo, že tak to dělám, až na to, že od jistého okamžiku to 
dál nepokračuje, už nevěděla. Nabídla mi pouze možnost, že mi může udělat 
jednorázový nákup bez registrace, kdy jí všechno nadiktuji. Tam jsme ale 
skončili u velkého počtu položek a toho, že jsem spěchal pryč.

PH

From: "Zdeněk Aster" <Zdenek.Aster na seznam.cz>
Upřimně asi bude lepší si do farnellu zavolat, ikdyž nevím jestli to pomůže,
mě jednou z mého účtu zaplatil kolega svou kartou a ten účet se provázal

na pul s jeho udaji, takze DIC je moje IC moje jmeno a firma jeho z karty,
adresa moje... A to jen na mem registrovanem uctu se provedla platba
jinou kartou a kdyz jsem pak platil moji tak tam stejne byly jeho udaje.....

Od: Pavel Hudecek <edizon na seznam.cz>
Mě se to v profilu i při objednávce chová stejně:

Po kliknutí se nestane nic.

Např. teď jsem vlezl do "Moje osobní nastavení" a kliknul na "Způsob platby"

a nic. Stejný výsledek je ale u všech věcí, které mají šedivou barvu. Myš
nad nimi udělá "ručičku", jako že to klikací je, ale ve stavovém řádku se
nezobrazí žádná adresa a když kliknu, nic.

Ale třeba v "Předvolby oznamování" jsou checkboxy, taky s šedivými texty,
taky se nezobrazuje adresa, ale po kliknutí na text se zaškrtnou/odškrtnou.

Když vlezu do pokladny, tak se po kliknutí na stávající kartu nestane nic.
Když dám přidat nový typ platby, objeví se modré "Kreditní karta" a
"Obchodní účet"
Při najetí na tyto položky se objevuje vysvětlující rámeček, který ale
vyčnívá za levý okraj okna, takže je vidět jen asi 40 %. Při kliknutí se
text přebarví na hnědý na žlutém pozadí, po puštění myši zešediví a tak už
zůstane. Další pokusy jsou stejné.

From: "Martin Hanek" <martin.hanek na centrum.cz>
No Google nasel toto:
http://uk.farnell.com/jsp/bespoke/bespoke7.jsp?bespokepage=farnell/en_UK/
support/webhelp/changepaymentmethods.jsp&nav=false

Dne 23. 5. 2013 17:35, Martin Patka napsal(a):
> s tim jsem se take setkal.
>
> V profilu se mi kartu opravdu zmenit nepodarilo, ale zkusil jsem udelat
> objednavku a nekde pri vyberu placeni se mi podarilo zadat novou kartu.
> Ted mi to v profilu uz nabizi vyber ze dvou karet a zase nevim, kde tu
> expirovanou vymazat......
> Bohuzel uz nevim presny postup, sam jsem s tim zapasil dost dlouho.... 



Další informace o konferenci Hw-list