Farnell - zmena udaju o platebni karte

Zdeněk Aster Zdenek.Aster na seznam.cz
Čtvrtek Květen 23 21:30:28 CEST 2013

Upřimně asi bude lepší si do farnellu zavolat, ikdyž nevím jestli to pomůže,
mě jednou z mého účtu zaplatil kolega svou kartou a ten účet se provázal

na pul s jeho udaji, takze DIC je moje IC moje jmeno a firma jeho z karty,

adresa moje... A to jen na mem registrovanem uctu se provedla platba

jinou kartou a kdyz jsem pak platil moji tak tam stejne byly jeho udaje.....

 Zdeněk Aster

---------- Původní zpráva ----------
Od: Pavel Hudecek <edizon na seznam.cz>
Datum: 23. 5. 2013
Předmět: Re: Farnell - zmena udaju o platebni karte

"Mě se to v profilu i při objednávce chová stejně:

Po kliknutí se nestane nic.

Např. teď jsem vlezl do "Moje osobní nastavení" a kliknul na "Způsob platby"

a nic. Stejný výsledek je ale u všech věcí, které mají šedivou barvu. Myš
nad nimi udělá "ručičku", jako že to klikací je, ale ve stavovém řádku se
nezobrazí žádná adresa a když kliknu, nic.

Ale třeba v "Předvolby oznamování" jsou checkboxy, taky s šedivými texty,
taky se nezobrazuje adresa, ale po kliknutí na text se zaškrtnou/odškrtnou.

Když vlezu do pokladny, tak se po kliknutí na stávající kartu nestane nic.
Když dám přidat nový typ platby, objeví se modré "Kreditní karta" a
"Obchodní účet"
Při najetí na tyto položky se objevuje vysvětlující rámeček, který ale
vyčnívá za levý okraj okna, takže je vidět jen asi 40 %. Při kliknutí se
text přebarví na hnědý na žlutém pozadí, po puštění myši zešediví a tak už
zůstane. Další pokusy jsou stejné.

PH

From: "Martin Hanek" <martin.hanek na centrum.cz>
No Google nasel toto:
http://uk.farnell.com/jsp/bespoke/bespoke7.jsp?bespokepage=farnell/en_UK/
support/webhelp/changepaymentmethods.jsp&nav=false