PIC, obecne chybejici vstup?

Čtvrtek Květen 23 15:21:28 CEST 2013

Vystupy nic sloziteho,
- na jednom je optron , zatim to mam nakreslene tak, ze LED v optronu je
pres R na +5V a rozsvecuje se log 0 na danem vystupu
- druhy vystup ovlada NPN tranzistor a jeste je na nem povesena
signalizacni LED.
Prepinac modu jsem resil jako propojku prizemnujici vstup, ano cte se jen
pri zapnuti napajeni,respektive jeste pripadne po resetu od WDT, zkratka po
resetu procesoru.. Kdyz je zarizeni v provozu je celkem jistota, ze se k
propojce nelze dostat a odejit po svych.

Martin