OT: palubní deska vs. lepící páska

Holas holas na holas.info
Čtvrtek Květen 23 14:25:27 CEST 2013

Pred par tydny mi prisla od 3M  reklamni ukazka oboustranne lepici pasky
typ VHB. Jsou to dva asi 10cm prouzky hliniove folie slepene na jednom
konci ctvereckem 25x25mm akrylove penove bile oboustranky tl.2mm
(pravdepodobne typ VHB4912).
Zatim se to nikomu nepodarilo ani odlepit ani roztrhnout. To nema chybu.
Ale cena kotouce s paskou a vhodneho cistidla a aktivatoru na plasty
neni zrovna idealni pro jednorazove pouziti na prilepeni jednoho drzaku
(ceny jsou v e-shopu na webu).

Bobes