C, int --> 2x char

Josef Štengl ok1ced na nagano.cz
Čtvrtek Květen 23 14:21:32 CEST 2013

Tohle mě připadne čisté. Snažím se tomu vyhýbat, ale když ono to někdy
jinak nejde (např u ADC převodníku - hodnota znaménková, ale registr je
unsigned). Převody stejných typů jsou v C dovoleny bez ohledu na znaménka.

přímé přetypování je v některých situacích implementačně závislé, což
přináší zajímavé efekty při aritmetickém počítání.

ced