OT bitove polia a efektivita; Was: pointery C

Milan B. milan na bastl.sk
Čtvrtek Květen 23 13:20:37 CEST 2013

On 5/23/2013 12:13 PM, Jan Waclawek wrote:
> To prve je lahke, ale na to druhe si vobec netrufam. Viete naznacit,
> ako na to?

Skratit definiciu RAM v memory map o par byte. Samozrejme je to problem,
ak je RAM vacsia ako bb region, to by tam musela byt diera, co dost
dobre nejde. Alebo posunut zaciatok RAM, co by ale mohlo skomplikovat
ladenie v RAM.

> Ja toto ako chybu vobec nevidim a je to celkom fajn napad. Akurat to este
> stale nie je plnohodnotny typ, lebo takto ho neviete pouzit napr. v
> struct, v lokalnych premennych reentrantnych funkcii (vratane parametrov a
> navratovych hodnot). (To je mimochodom dovod, preco v tom typedef nejde
> ten atribut section pouzit.)

Prenasanie ako parametra, navratova hodnota a tak podobne - tam je snad
jediny problem, ze sa s tym pracuje ako s 32 bitovou premennou, ale
fungovat to bude.

Samozrejme, kombinovat rozne pamatove regiony v ramci struktury nejde,
ale urobit strukturu bitov by ist malo.

-m-