pointery C

Miroslav Draxal evik na volny.cz
Středa Květen 22 21:41:43 CEST 2013

O tom ušetření asi né. Pokud jsou to struktury, tak je to pro překladač, ve
finále k tomu stejně přistupuje jako k char. Výhoda struktur a všeho
ostatního je, že mi MPLABx pěkně napovídá - intelisens nebo jak se to
jmenuje. Míra

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On
Behalf Of Andrej Jancura
Sent: Wednesday, May 22, 2013 11:45 AM
To: HW-news
Subject: Re: pointery C

Dobry den,

ked ste uz vychovany na BASICu, nebolo by lepsie celu tuto vasu torturu so
strukturou a pointermi nahradit normalnymi bytovymi premennymi? Ved tie
polozky v tej strukture mate iba unsigned char, co by Vam to cele
sprehladnilo a zrychlilo.

Nieco ako unsigned char Mesiac, Den, Hodina;

a potom uz len

Init _Kalendar();
if(Mesiac > 12)...

Ak si to spravite sikovne, tak aj ten Init_Kalendar bude len memcpy. Pointa
je totiz v tom, ze tu strukturu musite kdesi v pamati mat ulozenu a usetrite
par bytov na adresovani pri pristupe k premennym a zprehladnite program.

A.

__________ Informace od ESET NOD32 Antivirus, verze databaze 8360 (20130522)

http://www.eset.cz