Datovy tarif M2M

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Středa Květen 22 21:38:49 CEST 2013

No mě karta nešla vůbec - už jsem to tu psal. Poslali mě s ní (
prodejce)  do značkové prodejny T-mobile.
Tam jsem šel a vysvětlil problém. A odkázali mě  na infolinku 738 333
333 , že to nemohou řešit oni.
Tak jsem jim řekl, že tam nemám jak zavolat a že jsem starou kartu
konkurence provolal a vyhodil a pak koupil mobil.cz
Tak se mě tam ujala nějaká mladá pracovnice vzala telefon a vytočila to.
Asi po 5 minutách rozhovoru mě  dala  adresu ( MOBIL.CZ ,  Media
Centrum, Karla Engliše 519,  Praha )
a že tam mám poslat SIMku na reklamaci :-)
Tak jsem si tam chvíli zanadával a mezitím se  dostavil další pracovník.
A že o co jde...
A pak si vzal tu SIM-ku a že to vyzkouší  - strči jí do telefonu ...

.........a žádný problém! SIMka se zaregistrovala, tak zkoušel internet,
ten nefungoval, ale bylo třeba udělat nějaký odchozí hovor
  a pak už to fungovalo. Vypadal jsem jako blbec, kterej neumí strčit
kartu do telefonu.
Tak jsem pokorně poděkoval a odešel.

No a teď doma to zas strčím do telefonu a zas to nejde :-(
Vyzkoušel jsem 6 různých mobilních telefonů co jsem našel, ani v jednom
se SIMka nezaregistruje, ani ve staré N 5110
Prostě zas dělá mrtvýho brouka. Zkoušel jsem všechno možný.
Tak nevím co s tím, do tý prodejny už se mi nechce :-(