precizni termostat

Pavel Poucha p.poucha na papouch.com
Středa Květen 22 09:23:51 CEST 2013

Termočlánek ani DS18B20 nebude to pravé, protože termočlánek stárne. Pro
0.01C rozlišení a přesnost pod 0.05C bych použil Pt100. Dají se dělat
všelijaká kouzla a dosáhnout stability 0.01C.

Tedy cesta bude převodník Pt100 na napětí nebo s dig. výstupem a pak nějaké
malé PLC.

S pozdravem
ing. Pavel Poucha
jednatel
pavel.poucha na papouch.com

Papouch s.r.o.
Strašnická 1a, 102 00 Praha 10
Tel. +420 272 732 827
Fax +420 272 681 232

From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On
Behalf Of Slavomir Skopalik
Sent: Wednesday, May 22, 2013 9:12 AM
To: 'HW-news'
Subject: RE: precizni termostat

Dobry den,
poohlednete se po nejakem levnem PLC s 16 bit prevodem a termoclankovym
modulem.

Napriklad SIMATIC S7-1200 + prislusny modul.

https://www.automation.siemens.com/mcms/programmable-logic-controller/en/sim
atic-s7-controller/s7-1200/Pages/Default.aspx

Klasicke regulatory asi nebudou mit asi pozadovanou presnost.

Slavek

Ing. Slavomir Skopalik
Jednatel spolecnosti
Elekt Labs s.r.o.
Sber a vyhodnoceni dat ze stroju a laboratori systemem MASA
(http://www.elektlabs.cz/m2demo)
Adresa:
Elekt Labs s.r.o.
Chaloupky 158