RLC mustek

Úterý Květen 21 21:44:36 CEST 2013

Jeden obrazek, z ucebnice, za 1000 slov
http://i.imgur.com/S5H5Yjx.png
OZ se snazi "vynulovat" napeti v bode Low,
Pokud mohu soudit z letmeho pohledu na obrazek v Elektoru, je to presne ono,
Jen se nemeri vuci zemi,ale differencialne pres DUT.
Duvodem je, podle meho, neschonost zesilovace v miste I/U prevodniku
dosahnout presne nuly, TIm ze se U i I meri diferencilne se chyba
"nepresneho vyvazeni" castecne eliminue.

Martin