RLC mustek

Úterý Květen 21 19:34:34 CEST 2013

Rozhodne to je samovyvazovaci mustek :-).
Viz Figure 2. IU converter neni nic jineho nez onen "vyvazovac", ktery mezi
- vsupem UI prevodniku a vystupen z DUT dela onu virtualni zem.
To ze meri napeti pres DUT, je spise z nouze cnost,a tak torchu systemova
chyba , kterou se autor snazi kompenzovat chybu vyvazeni,vnasenou
nedokonalym IU prevodnikem.
O rad drazsi RLC meraky  meri napeti pred DUT, za DUT je NULL
detektor,ktery umoznuje dokonalejsi vyvazeni a pripadne dopocet chyby
vyvazeni. No a samozrejme nevyvazuje jeden operacni zesilovac, ale trochu
slozitejsi konstrukci.

Martin