Bezpaticove programovaci kabely?

Jaromir Sukuba jarin.hw na gmail.com
Úterý Květen 21 07:38:44 CEST 2013

Mna nikto na nic nelockoval a vybral som si ich sam. Kompatibilita s s
inymi konektormi alebo programatormi mi je ukradnuta, pouzivam to len na
jeden ucel - programovanie. Nechcem to pripajat na nijake canony ani
centronicsy ani ine bezne konektory, lebo to skratka netreba. Proste pride
doska, pichne sa tam pinova lista, klikne sa na button, za 5-15 sekund
hotovo a ide sa dalej.

Asi som sa zle vyspal, ale nejako nechapem to "pozdvizeni" :-)

Dňa 20. mája 2013 21:48, Jan Waclawek <konfera na efton.sk> napísal(-a):