Univerzalka (bylo: Re: Bezpaticove programovaci kabely?)

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Pondělí Květen 20 22:42:13 CEST 2013

Malicko uhnu v tematu - narazil jsem na to, ze by se mi docela hodne libila
univerzalka s rastrem 1.27mm se ctyrhrannymi pady s tim, ze by byla
oboustranna a dejme tomu kazdy druhy pad mel prokov (s nejakou normalni
dirou pro THT, tedy dejme tomu 0.8mm), to cele ve formatu 5x10cm a nechat
toho udelat u Iteadstudio jednu zakazku, tech 22USD za deset desek by se
snest dalo.

Docela by mne zajimalo, jak by se divali na nutnost takhle husteho vrtani,
nejak se mi nezda, ze by s tim v zadavacich podminkach pocitali (ne kazdy
predpoklada, ze co zakaznik, to magor).

A druha vec je, ze jsem nikdy "profi" zakazku nepripravoval, takze i kdyz je
v mych silach namalovat predlohu v Kicadu, prece jen je od toho jeste nejaky
kousek cesty k hotove desce, uz jen treba ty prumery der - kdyz potrebuju
diru 0.8mm, ve ktere bude prokov, jak mam definovat prumer? Jako 0.8mm s
tim, ze oni si tu diru uz sami zvetsi tak, aby to i s prokovem vyslo, nebo
to navrtaji 0.8mm a prokov mi jeste neco sezere a ja budu mit -dejme tomu-
0.75mm?

Pavel Kutina