RLC mustek

Pondělí Květen 20 22:28:11 CEST 2013

Mate pravdu, teto konstrukci se muze o nejake DDS nechat jen zdat, je to
pro ni nedosazitelny High tech :-)
MCU, marna snaha, vy vite o nejakem bezne dostupnem ARMu s tak presnym ADC
, jake maji stare dobre x52?
Ke konstrukci, moc jsem si to neprohlizel,ale pokud se nepletu jde o samo
vyvazovaci mustek s zesilovacem jako I/U prevodnikem. Koncepcne to odpovida
prenosnym mustkum kolem 3-5k Kc.
Ze by s tim slo skutecne merit v rozsahu 1m az 1G no nevim nevim na to si
netroufnou ani stroje za 10k $ :-),

Martin