Čidlo termostatu v lednici

Pondělí Květen 20 16:36:08 CEST 2013

Já mám Calexku už 25 let a jediné co jsem musel udělat hned jak jsem jí
přivez domů, kapalinové čidlo podložit kouskem plastu. Mělo to příliš
krátkou odezvu + malou hysterezi, takže kompresor startoval tak často,
že v něm zůstával tlak a nechtěl se rozeběhnout. Od té doby v pohodě.
Jinak to čidlo vydrží neskutečné věci. Při odmrazování na té jeho tenké
trubičce visí kusy ledu, které z toho občas někdo nevybíravými způsoby
sundává. Celou dobu funguje bez problémů.
Anděl