Bezpaticove programovaci kabely?

Pondělí Květen 20 13:57:19 CEST 2013

Jsou proste mensi a dostupnost i ceny nejsou moc jine nez u 2,54mm,
horsi je to s kabelem ale u Farnela jsem 2m x asi 30 zil koupil a to mi
asi do smrti bude stacit ;-)
Taky to lip na desce plne maleho smeti lip vypada a vyznam miva take to,
ze jsou o dost kratsi piny (vyska) nez kdyz ze zcela plose osazene desky
trci takova obluda.