Bezpaticove programovaci kabely?

Tomáš Hamouz hamouz na alsoft.cz
Pondělí Květen 20 12:16:54 CEST 2013

Používám to také.
Pro nedostatek místa mám tu beznožičkovou verzi a programovací pady
jsou na spodní straně desky. Tři díry pro vodicí kolíky se mezi
součástky už vejdou.
Programování trvá cca 20s, což je přijatelné a lze to držet v ruce
(deska je položená na měkké podložce).

Pro debugování je to trochu opruz, mezi součástky se mi ten jejich
zajišťovací bazmek nevejde, tak jsem musel vyvinout super cutting-edge
technology kus měkkého izolovaného drátu, kterým konektor normálně
přidrátuju :-)

Tomáš

bh> to sa da udrzat aj rucne. Ked programovanie trva 10 minut tak je lepsie
bh> ak to drzi samo na tych packach :-)
bh> ako som vravel, bohuzial ak nie je okolo dost miesta na prsty tak sa
bh> lamu. Nie vzdy sa ale da doska navrhnut na dost miesta okolo...
bh> b.