RE: Kuličky v unašeči DVD ???

Neděle Květen 19 22:02:39 CEST 2013

A jak tam to vyvážení proběhne ? Když si představím že válec s kuličkami bude na kyvné hřídeli, tak se mi zdá že kuličky se přeunou tam kde bude působit nejvyšší odstředivá síla a tak to kývání ještě víc podpoří.
Jenže něco mi říká, že to asi bude jinak a to něco je pračka se systémem proti házení, kdy se několikrát rozjede a přibrzdí a pak už to neháže. Žeby se tam to prádlo tím přibržděním taky nějak posunulo... ?

Zdravím
Kručinský

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Jaroslav Lukesh
Sent: Sunday, May 19, 2013 9:05 PM
To: HW-news
Subject: Re: Kuličky v unašeči DVD ???

vyažují házení, dávalo se to jen u vysokorychlostních a hlavně do vypalovaček, později se katovaly kosty protože mechanicky to vydrželo dýl než laser, a proč měnit laser za pár dolarů a ještě od subdodavatele, když jde koupit mechanika celá nová od výrobce mechanik.

Pokud máte doma DVD přehrávač kterému ještě neodešel zdroj, tak na ebay se prodávají jak lasery (nejčastější SF-HD56 pod 8$) a motory kus za 2$.

Do bezdušových pneumatik (do té díry na stlačený vzduch) se občas taky nasypou takové kuličky zhruba velikost i vzhled jako broky, aby se tím z ajízdy vyvažovala a neházela.