OT (naposledy :-)) Češtinské okénko

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Neděle Květen 19 21:38:45 CEST 2013

> Můj názor je: Vaše starosti bych chtěl mít. A myslím to upřímně.
>
> ;-)
>
> P.K.

Jojo, rozumím... Chápu. Když má někdo tolik starostí s registrací pro
DopisOnline, tak mu na jazyk nezbývá čas ani nálada :-) :-) :-)..
Ale fakt, nic ve zlém, jsou tam 3 smajlíci, opravdu nic proti :-). Já jen.
že třeba tohle by zase nestálo za to sem psát mně :-).

Takže se ukazuje rozumná ta změna režimu od zítřka, je vidět, že je třeba
jako sůl :-).

Zdraví Pavel