Náhrada WIN linuxem na ISS

Neděle Květen 19 21:20:08 CEST 2013

Kdyz jsme u toho - provozujeme ruzne prumyslove aplikace na PC, vetsinou
sber dat, nejake jednoduche rizeni pohybu, databaze atd... XP pohoda, W7
se da, ale ve W8 si to nejak nedovedu predstavit nasadit u linky - jak
nejlip udelat aby po zapnuti nabehla rovnou pozadovana aplikace a ne
nejake blbe dlazdice? Jde to? Pokud ano, asi neni problem, krome Xilinx
SW pro FPGA mi zatim na W8 vse funguje normalne, s nepodepsanymi
ovladaci je vetsi drbacka ale da se taky, jen jde o to jak to ocesat na
zakladni funkce OS bez tech dotykovych lbosti...