STM32F407 Ethernet, par zaciatocnickych otazok

Sobota Květen 18 21:33:17 CEST 2013

Verzi 1.3.2, na nejnovejsi verzi jsem zkousel prejit ale je to opravdu
zasadne prekopano a nejak mi to nefungovalo - nebyl cas to ale v te dobe
resit. Naopak prechod na aktualni verzi FreeRTOS bez problemu. V
podstate tam treba nefungoval PING, DHCP fungovalo, takze trosku zahadne
chovani - na dlouhe zimni vecery to bude dobra zalezitost ;-)