HWlist

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Sobota Květen 18 11:31:55 CEST 2013

Podla mna sa to tu drzalo v rozumnych medziach aj pri OT a politike. Proste
ludia sa vykvakali a islo sa dalej. Ono to cloveku padne obcas dobre, ked
si moze ulavit vhodnou nadavkou ci inteligentnym rypanim. Co sa tyka
citania prispevkov, ja si vyberam, co si precitam podla topicu a vsetko
necitam. Ak by som mal vsetko citat, tak to by clovek za den nic ine
nerobil, len cital konferu... O aktualnom stave si myslim, ze sa zase
dovtedy rypalo v sra*cke, pokial sa zase nepritiahli srobiky... :)))

A.