OT - Velke firmy me bavi

Stanislav Šmejkal smejkal na smejkal.com
Pátek Květen 17 16:12:19 CEST 2013

Dne 17.5.2013 15:49, Petr Zahradnik napsal(a):
> Původní zpráva ze dne 17.5.2013 od Stanislav Šmejkal:

> Tak přece do té poptávky napíšeš, co přesně poptáváš. A podle toho
> dodavatel přizpůsobí svou nabídku. A ne že napíšeš poptávku na 11 kusů
> a pak objednáš 2 kusy. To je jako kdybych já poptal u výrobce
> součástek dva kontejnery, oni mi napsali cenu, a já bych poslal
> objednávku na dva kotouče. To je přece nesmysl, ne?

> Mně vůbec nepřijde divný tvůj požadavek, kdybys ho napsal do poptávky.
> Když mám informace, mohu se rozmyslet a něco nabídnout. Ale když mi
> vypíšeš poptávku na 300 m2 a pak zjistím, že potřebuješ vyasfaltovat
> [...]

Jsně, že to minimální plnění bude součástí poptávky. Právě že nechci na firmy
hrát betla, ale jde mi o to, že tahle legálně poptám 100 m2, s tím, že pokud
toho bude potřeba víc, navýším objednávku až na 300 m2. U děr na silnici jeden v
květnu neví, co bude v listopadu. Asfaltéři zvládnou za den cca 60-70 m2, proto
mi 50m2 přijde jako rozumné jednotlivé množství, pro kalkulaci ceny může firma
počítat se 100 m2 a z hlediska zákona mám legálně poptaných 300 m2.

Text si představuji takto:

"Objem dodávky: 300 m2.
Zadavatel si vyhrazuje právo odebrat menší množství, minimální celkové objednané
množství bude 100 m2, každá jednotlivá objednávka nebude menší než 50 m2."

Standa