OT Konfera na prd -- Re: patecni offtop. - plakaci konference

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pátek Květen 17 15:33:49 CEST 2013

Myslim si, ze vlakno, ktore povodny autor oznacil za OT, je na 99% skutocne
OT, takze ak to nejaky dementny klient odhryzne, tak nasledujuci
odpovedajuci by si mal dat tu namahu to tam vratit.

Dalej, sice latku ma kazdy inde, ale niektore temy su snad pre drvivu
vacsinu uzivatelov jasne OT. Tema srobik je IMHO akceptovatelny ale urcite
OT, napriklad. No a konkretne toto vlakno je OT celkom iste, to snad tak
nizko latku uz nema nikto ;-)

Ako pisem, je to podla mna minimalny prejav slusnosti od "liberalov" k
"puristom"; a podla mna ak sa to zavedie ako pravidlo a ak budes sem-tam
kvoli nedodrziavaniu hundrat a frflat, tak sa tym dostaneme blizsie k
vseobecnej spokojnosti.

wek