Konfera na prd -- Re: patecni offtop. - plakaci konference

Stanislav Šmejkal smejkal na smejkal.com
Pátek Květen 17 15:07:03 CEST 2013

Dne 17.5.2013 12:28, Ondřej Kozumplík napsal(a):
> ja bych ty dotazy na nastavovani utluka apod. zas tak dramaticky nevidel. vnimam
> konferu jako pomerne blizke zname (blizke svym zajmem o HW), o kterych vim, ze
> jsou to chytri lide. v podstate tu spolu zijeme virtualne uz roky :) takze kdyz
> nekdo obcas potrebuje poradit s necim, co se netyka HW, tak s tim nemam problem.
> neni to ani nejak extra casto, aspon z meho pohledu. to daleko castejsi je zde
> to plakani mnohdy prechazejici v invektiva a to mi naopak vadi velmi.

Nedokazal bych to napsat lepe. Prispevky z HWkonf povazuju za vice relevantni
nez vetsinu odbornych serveru, protoze minimalne mohou projit diskusi. A temata,
ktera se me temer netykaji, jsou zajimava z hlediska vseobecneho prehledu, at
jde o CERN, reseni zahranicniho dorucovani nebo ruzne sluzby typu DopisOnline.

Spis mi paradoxne vadi, ze ani po letech se nepodarilo vyresit problem
roztrhavani vlaken, zakladani novych vlaken odpovedi do stavajiciho nebo
anonymita nekterych ucastniku a udajne zdvojene idetity.
Pokud mate mail vicek.radek@, podepisujte se klidne RV, protoze se k pravemu
mailu kazdy dostane, ale Identifikace "Na", adresa "navrhpcb na gmail.com" a podpis
"Odesláno z iPadu" je presne ten typ anonymity, ktera by tu byt nemela.

Standa