Konfera na prd -- Re: patecni offtop. - plakaci konference

gatilo gatilo na centrum.cz
Pátek Květen 17 14:11:36 CEST 2013

 17.5.2013, 14:06:18

Jestli jsem to dobre pochopil, naznacujete ze tyto dva nozory se
navzajem vylucuji. Ja si myslim, ze tomu tak byt nemusi. Naopak,
mohou se vhodne doplnovat.
Kuprikladu, pokud nejake mnozine uzivatelu vadi moje prispevky, pak v
pripade ze je ta mnozina mala, je vhodnym resenim filtr na strane
techto uzivatelu. Pokud naopak bude mnozinou vetsinovou, je vhodne
filtrovat tim bananem.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz