Konfera na prd -- Re: patecni offtop. - plakaci konference

Milan B. milan na bastl.sk
Pátek Květen 17 13:52:08 CEST 2013

On 5/17/2013 1:44 PM, gatilo wrote:
>   17.5.2013, 13:41:10
>
> BANovani je osvedceny, nic lepsiho asi zatim nikdo nevymyslel.
> Jen je asi nejvhodnejsi, uplatnovat to stupnovite. BAN na 24hod, na 3
> dny, na tyden, na mesic, na furt.

<cite>
Kdyz se vam prispevky jednoho cloveka nelibi, nastavte si filtr ve vasem
postovnim programu. Je to mnohem demokratictejsi, nez pozadovat aby i
ostatni tancovali podle vasi nelibosti.
</cite>

http://list.hw.cz/pipermail/hw-list/2011-June/397374.html .