Konfera na prd -- Re: patecni offtop. - plakaci konference

RV vicek.radek na cpost.cz
Pátek Květen 17 13:49:29 CEST 2013

Me to naopak prijde naprosto nerealne...v konferenci kde je v pravidlech
napsano, ze mate odmazat v prispevku casti na ktere nereagujete
(schvalne jsem to tam ted nechal), kde se nedodrzujue kde co...chtit po
ucastnicich aby jeste oznacovali temata nejakymi kody..

Bohate bude stacit kdyz se sem prestane jen plest politika a nadavani na
kdeco.

Radek Vicek