Konfera na prd -- Re: patecni offtop. - plakaci konference

Marek Peca marek na duch.cz
Pátek Květen 17 13:43:23 CEST 2013

> Muj navrh je, ze bych zacal striktne trestat prave politicka temata a osobni
> utoky a to maximalne s jednim varovanim u novacku.
>
> Ostrileni jedinci podle meho vi moc dobre, ze jsou pres caru a pak jsou bud
> blbi a nebo to delaji schvalne - pak by to znamenalo, ze se s nima
> rozloucime. Jak jsem psal v predeslem mailu - uz mi trochu dochazi trpelivost
> nekolik let stale psat ADMIN STOP na prispevky kde si pisatel ze me v
> podstate dela prdel, protoze si mysli, ze se mu stejne nic nestane.

To mi pripada jako konstruktivni navrh a jednoznacne zlepseni. Utlouk,
PHP, rezani diamantu vodnim paprskem aj. se vetsine vyjadrivsich se zdaji
prinosne.

Dekuji za snahu,
zdraviM.