Konfera na prd -- Re: patecni offtop. - plakaci konference

RV vicek.radek na cpost.cz
Pátek Květen 17 13:38:32 CEST 2013

Muj navrh je, ze bych zacal striktne trestat prave politicka temata a
osobni utoky a to maximalne s jednim varovanim u novacku.

Ostrileni jedinci podle meho vi moc dobre, ze jsou pres caru a pak jsou
bud blbi a nebo to delaji schvalne - pak by to znamenalo, ze se s nima
rozloucime. Jak jsem psal v predeslem mailu - uz mi trochu dochazi
trpelivost nekolik let stale psat ADMIN STOP na prispevky kde si pisatel
ze me v podstate dela prdel, protoze si mysli, ze se mu stejne nic nestane.

Za pochvalu dekuji...i za PZ.

Radek Vicek