Konfera na prd -- Re: patecni offtop. - plakaci konference

Cihak na dkv.cd.cz Cihak na dkv.cd.cz
Pátek Květen 17 13:29:58 CEST 2013

Ano, přesně tak. Neměla by tu být politika a osobní útoky.

Na druhé straně mnohokrát lidé z konference fundovaně poradili i s věcmi které ani zdaleka nemají s elektronikou nic společného. Náhodně si vzpomínám na broušení vrtáků, ohýbačku, obrábění kdečeho a řadu dalších témat které byly velmi zajímavé přestože se přímo netýkaly elektroniky. A když se objeví téma které mě zrovna nezajímá překousnu to. Zajímá zase další. Byl bych velmi rád kdyby to tu tak zůstalo.

Mimochodem, velmi mi vyhovuje Vaše politika ADMINA pane Vicek a pan Zahradník Vás vhodně doplňuje. Myslím, že tu laťku držíte přibližně tam kde by měla být.

	Martin.