Konfera na prd -- Re: patecni offtop. - plakaci konference

Petr Simek psimek na jcu.cz
Pátek Květen 17 13:20:34 CEST 2013

On Fri, 17 May 2013, RV wrote:

> ja bych nevidel ani tak problem v tom, ze se ta konference neubira striktne
> jen elektro tematy - koneckoncu on uz se rozdil mezi HW a SW a mechanikou
> dost stira.
>
> Problem je, ze se v do prispevku zatahuje i to co by tam byt vubec nemelo -
> pokud je pulka prispevku k veci a druha pulka nadavani na politiku.
>
> Dle meho pokud nekdo nedokaze udrzet obsah toho co pise tak by do konference
> psat nemel.

Presne muj nazor. Ze je skutecne zamereni konference ponekud sirsi nez jen
HW mi vyhovuje - koneckoncu mazat zpravy je pomerne jednoduche. Hloupe je
kdyz se do zajimaveho vlakna dostavaji i prispevky bez jakekoliv info
hodnoty. Mozna by admin mohl zasahovat drive :-)