Konfera na prd -- Re: patecni offtop. - plakaci konference

gatilo gatilo na centrum.cz
Pátek Květen 17 13:03:21 CEST 2013

 17.5.2013, 12:55:09

To je normalni vyvoj, lze jej videt na prakticky libovolne uzce
zamerene kecarne. Odbona temata se (relativne) brzo vycerpaji, a pokud je nedoplni
nejaka vata, pocet prispevku klesne na treba jen na nekolik tydne.
Malo prispevku -> vice lidi zacne povazovat kecarnu za mrtvou,
-> prestane ji sledovat prubezne nebo alespon pravidelne -> pocet
prispevku nadale klesne, atd. atd.
A konfera pomerne rychle totalne zmrtvi.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz