OT Konfera na prd -- Re: patecni offtop. - plakaci konference

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pátek Květen 17 12:52:19 CEST 2013

+1

Mohli by radsej kvoli otravnemu nariekaniu ze je konfera OT, prosim,
clenovia konferencie, ktorym klient odrezava "OT:" sa radsej naucit to tam
davat naspat, resp. ostatni nepisat tu dvojbodku za OT?

wek