Konfera na prd -- Re: patecni offtop. - plakaci konference

Marek Peca marek na duch.cz
Pátek Květen 17 12:42:49 CEST 2013

> ja bych ty dotazy na nastavovani utluka apod. zas tak dramaticky nevidel.
> vnimam konferu jako pomerne blizke zname (blizke svym zajmem o HW),

Tohle je podle me zaklad stavajiciho konferencniho prusvihu.

Misto konfery sdruzene kolem tematu (elektrotechnika) je (nekterymi)
chapana jako konfera sdruzena kolem lidi (kteri se, nahodou, poznali diky
spolecnemu zajmu o elektro).

To je podle me zasadne spatne. Je to jedno te skupince lidi. Ale neni to
jedno tem, kteri chteji diskutovat *ucelne* o puvodne danem tematu, popr.
to fulltextem v nasledujicich letech a desetiletich delat.

Vzdyt Internet nabizi spoustu prilezitosti, jak resit pokec se znamymi
mimo praseni HW-konfery. At uz v realnem case (jabber konfera, IRC, jabber
rozhovor), nebo pomoci mailu (soukroma konfera, verejna konfera typu
kecy at power.feld.cvut.cz, diskusni fora).

> o kterych vim, ze jsou to chytri lide. v podstate tu spolu zijeme
> virtualne uz roky :) takze kdyz nekdo obcas potrebuje poradit s necim,
> co se netyka HW, tak s tim nemam problem. neni to ani nejak extra casto,

Myslim, ze tohle je uz jen otazka individualniho vkusu a miry. Diskuse o C
pro jednocip -- je to HW? Moc ne, ale asi se vetsina lidi zde shodne, ze
tematicky zapada. Diskuse o C pro OS @ PC -- je to mimo -- da se to
vydrzet? Tady bych treba osobne byl proti, ale jeste pochopim, pokud se
nekdo _obcas_ odchyli, proste mu to neda a misto na stackoverflow, kde je
patrne jeho dotaz detailne zodpovezen i s priklady, posle mail sem.

Stejne tak by byla snesitelna i jina temata, jako treba hura, v Lidlu maj
levny vrtaky.

Ale kdyz je to porad? Kdyz je mezitim jeste nekolikanasobna vata totalnich
hemzu a skuhrani?

Chybi uz jen dopis dalajlamy, vyzva k darovani krve pro 12 let zesnuleho
Slovaka a darovani krasnych stenatek.

> aspon z meho pohledu. to daleko castejsi je zde to plakani mnohdy
> prechazejici v invektiva a to mi naopak vadi velmi.

Myslim si, ze je to skoda, protoze za soucasneho stavu lze tezko
predpokladat, ze se prihlasi nekdo rozumny a bude mu to vyhovovat.

ZdraviM.P.