Konfera na prd -- Re: patecni offtop. - plakaci konference

Ondřej Kozumplík kozond-konf na seznam.cz
Pátek Květen 17 12:28:51 CEST 2013

ja bych ty dotazy na nastavovani utluka apod. zas tak dramaticky nevidel.
vnimam konferu jako pomerne blizke zname (blizke svym zajmem o HW), o
kterych vim, ze jsou to chytri lide. v podstate tu spolu zijeme virtualne
uz roky :) takze kdyz nekdo obcas potrebuje poradit s necim, co se netyka
HW, tak s tim nemam problem. neni to ani nejak extra casto, aspon z meho
pohledu. to daleko castejsi je zde to plakani mnohdy prechazejici v
invektiva a to mi naopak vadi velmi.

Ataman
http://www.hysteria-metal.cz