[OT] DopisOnline (postservis.cz)

zu1234 zu1234 na seznam.cz
Pátek Květen 17 11:42:50 CEST 2013

Pane Lukeš,
ano, jsem jenom člověk a zlobí mne, když se nachytám, že mne média na
něco ukecala.

Ale video s prasetem našrot, co téměř padá na české korunovační klenoty,
není ten případ.

Je to prostě veřejné pohrdání státním symbolem.
Kdyby se veřejně omluvil, tak snad. Ale viróza?

Je to totéž jako Klausovo pero.
Prostě nakonec se vnitro člověka provalí ven.

Ad Havel a Vámi nevyslovený Schwarzenberg:
Pane Lukeš, snad nezpochybníte, že hříšní jsme všichni
a nejenom tím, že někdo šuká a chlastá první ligu.

Ale jen v některých je i kapka něčeho jiného.
A protože je to málo časté, tak si toho vážím.

Češi jsou národ malých duší, proto se lísají ke svým
pánům a zároveň je nenávidí.

ZU