OT - Velke firmy me bavi

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Pátek Květen 17 11:38:52 CEST 2013

Původní zpráva ze dne 17.5.2013 od Pavel Poucha:

> Zcela běžný postup, taky se s tím setkávám. Navíc splatnost faktury
> budou chtít min. 60 dní, nebo taky 180, jako nejmenovaný tel.
> operátor.

To přesně chtěli, ale neprošlo to :-) Tak snížili požadavky na 30 dní
a dokonce na objednávku napsali 21 dní :-)

> A v den splatnosti vám napíšou, že v jejich obchodních podmínkách
> vyvěšených ve sklepě budovy C je napsáno, že faktura musí být v 15
> kopích poslána různým lidem, ale teď 5 z nich má dovolenou, a tak to
> možná zaplatí do 2 měsíců...

Jo, tak to znám. To je běžná praxe, že se (v lepším případě) v den
splatnosti nebo po upomínce někdo ozve s připomínkou na opravu.
Kamarád mi tuhle říkal, že třeba má 60 dní splatnost, v den splatnosti
mu napíšou, že tam musí doplnit jedno slovo a že když fakturu
opravuje, musí dát novou 60-denní splatnost :-)

> Ber to ale Petře pozitivně. Za necelý rok Ti najednou přijdou peníze
> a už ani nebudeš vědět za co. Příjemné překvapení :-)

Ale jo, já jsem happy, já jim to asi vůbec nedodám. I když tedy myslel
jsem si, že když nasadím chování polomrtvého brouka, přestane je to
bavit. Jenže oni jsou koukám vytrvalí, už to řeší asi 3 lidi a zřejmě
se to ještě rozroste. Nejdříve jenom psali maily, teď už i volají.

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem