OT - Velke firmy me bavi

Pavel Poucha p.poucha na papouch.com
Pátek Květen 17 11:28:25 CEST 2013

Zcela běžný postup, taky se s tím setkávám. Navíc splatnost faktury budou
chtít min. 60 dní, nebo taky 180, jako nejmenovaný tel. operátor. A v den
splatnosti vám napíšou, že v jejich obchodních podmínkách vyvěšených ve
sklepě budovy C je napsáno, že faktura musí být v 15 kopích poslána různým
lidem, ale teď 5  z nich má dovolenou, a tak to možná zaplatí do 2 měsíců...

Ber to ale Petře pozitivně. Za necelý rok Ti najednou přijdou peníze a už
ani nebudeš vědět za co. Příjemné překvapení :-)

S pozdravem
ing. Pavel Poucha
jednatel
pavel.poucha na papouch.com

Papouch s.r.o.
Strašnická 1a, 102 00 Praha 10
Tel. +420 272 732 827
Fax +420 272 681 232

From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On
Behalf Of Petr Zahradnik
Sent: Friday, May 17, 2013 11:09 AM
To: HW-news
Subject: Re: OT - Velke firmy me bavi

Původní zpráva ze dne 14.5.2013 od Tomáš Vymětal:

> Někteří pak přišli s další featurou, že objednávají 1000 kusů dle
> nabídky, ale teď potřebují 2, za dva měsíce se ozvou a dají
> detailnější rozpis zbylých dodávek (ten se klidně táhl několik let a
> nikdy neplatil víc jak měsíc dopředu).

Tak dnes jsem zjistil, že tohle se přesně stalo. Fakt že jo. Volal chlapík
(prý investor té velké firmy), že sice poptávali 11 kusů, ale budou je prý
objednávat postupně, tak objednal dva kusy :-)

Oni jsou asi úplně mimo, tyhle praktiky. To si asi myslí, že jim dodám
postupně 11 kusů třeba v 6 dodávkách za jedno dopravné, ovšem v ceně s
množstevní slevou pro 11 kusů navíc platné v 2/2013 a budu jim ji ještě
garantovat mnoho let, pokud vůbec kdy další kusy objednají.

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem