Dotaz na mechanickou konstrukci

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pátek Květen 17 00:55:50 CEST 2013

No nic mi do toho neni, ale Kostovy konstrukce bych bral jen jako
zajimavost. Kdybych to mel resit ja a z nejakeho duvodu nechtel sroub
(napr. kvuli rychlosti posunu, pripadne mozna jeste hlucnosti), tak bych
pouzil klasicky overeneny bezny remen pro kazdou osu zvlast.
Navic tady v pripade pozadavku na portalove reseni by ti exoti stejne
nesli pouzit.
Nicmene pokud to fakt ma mit metr x metr a bude to v nejakem realnem
prostredi (tj. musi to mit nejakou pevnost a tedy i vahu toho portalu), tak
aspon pro posun portalu bych pouzil sroub (vyhovi-li z hlediska rychlosti).

Ale je to takove srandovni vareni z vody, kdyz vubec nevime, k cemu
to skutecne ma byt a jake tedy budou realne pozadavky.

PL

*******************************

From: "gatilo" <gatilo na centrum.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Thursday, May 16, 2013 11:33 PM
Subject: Re: Dotaz na mechanickou konstrukci

16.5.2013, 23:30:07

IMHO, pro zminovany ucel jsou nejake posuvne srouby hodne velkym
kanonem na hodne maleho vrabce.
Pro tyto ucely jsou mnohem vhodnejsi jine konstrukce, napr. nektera
s Kostovych iteraci CNC vrtacky. Treba tato http://mcu.cz/news.php?extend.3325.3

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz