[OT] DopisOnline (postservis.cz)

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Čtvrtek Květen 16 23:10:46 CEST 2013

Původní zpráva ze dne 16.5.2013 od Stanislav Šmejkal:

> Krasne, zavidim. S tim podacim archem to ale nepujde, protoze jsme
> urad. Ale ten arch vypadne z toho jejjich podani, takze mam aspon do
> ceho zabalit ty obalky .

Aha. Já jsem žil v domnění, že to jde po internetu celé. Nejde? To
mají tedy binec. Jinak potvrzení o podaných zásilkách od nich leze na
papíře i na flashku (pokud to umějí) současně. Takže já nenesu nic,
ale od nich potvrzení mám. Nicméně jak říkám, já nejsem úřad, tak ho
nepotřebuju. Ale prostě existuje. Dokonce od nich leze víc papírů,
jednotlivé adresy, pak souhrn, případně ještě chyby, kdyby se něco
nesladilo...

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem