Datovy tarif M2M

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Čtvrtek Květen 16 22:43:53 CEST 2013

Dne 16.5.2013 22:09, Petr Zahradnik napsal(a):
> Původní zpráva ze dne 16.5.2013 od Kuba Jan:

> To je divný. Já jsem si kdysi koupil permanentku do fitka a ta byla na
> X vstupů a omezená platností asi na 3 měsíce. Můj osobní trenér se mi
> přestal líbit, tak jsem se na to vyprdnul a nechal ji propadnout.
A váš osobní trenér by tu starou permici obnovil, kdyby jste si koupil
jinou ?
Nebo by vám připsal na novou ty nevyužité vstupy ze staré?
Mě se to zdá jako hoodně blbej příklad.... v analogii na tu prepaid
kartu :-(

U permice je jasně daný počet vstupů a doba do kdy ji mohu používat.
  U prepaid je to dáno částkou, kterou dobiju/nedobiju a kredit mi
zůstává, pokud nevolám.
> Nenapadlo by mě se soudit, že jsem vstupy v rámci platnosti nevyužil.
  Ono to snad nikoho ani nenapadlo, jen jsem psal, že tam pro to byl
prostor.
U té prepaid karty šlo o to, že zákazník i když službu zrovna nevyužíval
byl nucen kredit dobíjet aby  nepřišel o číslo a
v důsledku i úplně o ten kredit.  Nikde tam nebyla  informace o tom, že
při zaniknutí - zrušení čísla  přijdou o veškeré dobité peníze.
Byla tam jen a pouze informace, že pokud nedobije do x měsíců, vyprší
doba platnosti kreditu ( tedy ne že o něj přijde,jen že nejde použít ).
  A když nedobije do dalších x měsíců zruší číslo.
Stejně tak tam nebyla doba použitelnosti karty od zakoupení. Takže se
stávalo, že si lidi koupili sadu s telefonem a karta
po x letech vyndaná ze šuflíku nefungovala.  Tyhle podmínky jsou už
nějakou dobu v podmínkách použití o2 prepaid karet doplněné - včetně
expirace nové sady.

Ale co mám vyzkoušeno, tak karta, která je cca 4 roky bez dobití ( Go
Felicia) dodnes funkční , lze s ní přijmout hovor. Takže o2 operátor to
zdá se neřeší.
Asi aby se mohli bít do prsou co mají zákazníků ( aktivních karet)