Datovy tarif M2M

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Čtvrtek Květen 16 22:04:29 CEST 2013

Já už na tohle téma  " o platbě a neuskutečněné službě... " někde četl i
právní rozbor a jde o to, že pokud si zákazník službu pořídil s tím, že
akceptoval podmínku
nevratnosti kreditu při neprovolání, je to v pořádku. Nakonec ten
zákazník má možnost si ten kredit provolat až na nulu a nikdo mu v tom
nebude bránit.
Jediný problém tam byl v tom, že operátor po čase omezí platnost toho
kreditu a znemožní tak zákazníkovi kredit provolat/jinak využít. To lze
až po dalším dobití
( kdy se starý kredit připočítá ) A tady to nějak skřípalo. Sice to  o5
je uvedené v podmínkách využívání prepaid služby, ale byla tam nějaká
oberlička, na kterou by šel operátor "žalovat".
Druhá věc je, jestli by to někdo dělal.....soudit se s takovými molochy že.