Datovy tarif M2M

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Čtvrtek Květen 16 19:50:44 CEST 2013

Dne 16.5.2013 18:40, Jirka napsal(a):
> Rozhodně se nic nepřevádí samo, to snad dá rozum (jde o různé, navíc
> konkurenční subjekty).
>
> Jiná věc ovšem je, zda by operátor neměl při ukončení smlouvy
> nevyčerpaný kredit účastníkovi vrátit.
Při předplacených kartách není žádná smlouva mezi operátorem a
zákazníkem. Lépe řečeno, zákazník je zákazníkem, pokud akceptuje
podmínky předplacené sady.
A tam snad někde stojí, že nelze požadovat vrácení neprovolaného kreditu
při ukončení smlouvy.
Tyhle podmínky akceptuji při rozlepení sady s prepaid kartou - to tam
taky bývá.
Ale kredit lze převést na smlouvu - tedy na paušální tarif vlastního
operátora, Pokud tedy přecházím z předplacenky na paušál u toho samého
op.  o peníze nepřijdu.