[OT] DopisOnline (postservis.cz)

zu1234 zu1234 na seznam.cz
Čtvrtek Květen 16 15:08:27 CEST 2013

Mám aktuální zkušenost s poštou:
objednal jsem si něco z internetu na adresu "ulice 1234/1, město"

Obchod mi píše (adresa správně) že to předali na poštu.

Pošta mi píše že to převzala, ať se kouknu na jak běží.
Neodolal jsem, a co vidím: uvedená adresa je jiná: "ulice 1, město"

Jsem analytik, tak uvažuju že použili číslo orientační namísto čísla
popisného? Nebo je to prostě chyba? Chyba pošty? Chyba obchodu?
Chyba sw? Komu si stěžovat když je president ožrala?

Prostě za 120Kč poštovného nepřemýšlím jako jindy nad tím co živí mne,
ale nad tím, koho vlastně živím já.

Zavolal jsem na poštu. Paní nevěděla, mojí zásilku v systému nemá (na
rozdíl ode mne), moje úvahy o popisném čísle zavrhla, ale řekla že to
Marušce napíše, aby zítra to doručili správně.

Tak si užívám napětí: doručí, nedoručí?
Zítra uvidím.

:-)

ZU