[OT] DopisOnline (postservis.cz)

RV vicek.radek na cpost.cz
Čtvrtek Květen 16 14:41:16 CEST 2013

Ta sluzba bezi uz davno a propagaci mela slusnou - sly celostatni
kampane, v regionalnich radiich, rozdavaly se i kupony (mel cenu te
sluzby) treba na vystavach. Samozrejme to neslo tak viditelne jako
hlavni kampane CP.

Mimochodem to proc jsme se do toho nehnali a speje to take ke zruseni je
negramotnost uzivatelu. Ono si predstavte kdyz uzivatel/ka odesle neco
vyfoti hypersuper 2MPxl fotakem v seru a odesle to jako podklad pro
sedmibarevnou tiskarnu kde se to vytiskne an format pohlednice a pak to
prijde do schranky a je to sedej kropenatej obrazek s flekem uprostred -
pak samozrejme zakaznik jeci, ze on to na svem malem displeji v mobilu
krasne vidi a co jsme s tim delali.

P.S. Ten web CP s tou moznosti platby PSMS byl radne nahlasen na upravu
(aby to odtud zmizelo) - takze vic pro to delat nemuzem.

Radek Vicek