[OT] DopisOnline (postservis.cz)

Luboš Melichar lubos.melichar na gmail.com
Čtvrtek Květen 16 14:27:19 CEST 2013

Pro mě je to celé také úplná novinka - chválím, vítám, využiji.

Třeba ta pohlednice je super, trochu mi teda nevoní psát mms, ta
technologie ještě existuje? :-)

Co třeba aplikaci která se o to postará(pošle data ať už přes net nebo
mms), ukáže náhled eventuelně pošle mikroplatby atd. To by byla pecka.

Jakákoli registrace je samozřejmě vopruz, a tahle zdlouhavá obzvlášť, tím
ztratíte 90% zákazníků.

To platí i pro obyč dopis? tam přece není důvod?